Jag har ju koppel på hunden i skogen, det är bara här den får springa lös.

Den intelligenta kommentaren fick jag höra från min granne alldeles nyss! Det ni. Och då stod vi utanför våran port, efter att jag har fått skrika på dom två smarta tjejerna att de ska sätta koppel på sina hundar.

Sedan fick jag även höra:

'Enligt lag är det bara vissa datum man behöver ha koppel på sin hund' och att 'den gör ju ingenting'.
Wow, de borde verkligen göra iq-test på människor innan de får skaffa djur!

Två minuter senare ringer söts mobil, då har hon sprungit upp till sin sambo som har fått koppla upp P's nummer på nätet och så får de lösa situationen. Jaja, så kan hon göra också om hon inte vågar ta den diskussionen själv, med MIG. Vi var ju där båda två, men det är tydligen lättare att överdriva situationen, ändra lite fakta, och be någon annan försvara än.


Äh, jag är för arg. Den här dagen har haft sina bra stunder, men mestadels har jag mått skit, så den får sluta såhär. Imorgon kanske det blir en bättre dag, med lite roligare uppdateringar. Har ju trots allt haft en väldigt intressant jobbvecka som har varit riktigt rolig :)


Sov så gott!

Puss

Ignorera felstavningar, är för förbannad för att orka läsa igenom det här.

Listan på saker som ska göras imorgon har utökats med en massa mer saker.. weee



Kommentarer
Postat av: jelica

Usch, vissa människor är ju inte klok dom!

2010-10-25 @ 23:17:19
URL: http://www.metrobloggen.se/jelica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0