2011-06-30

Idag är det ännu en dag som jag befinner mig i koma, typ. Är helt slut. De senaste dagarna har jag varit konstant trött, det har varit kämpigt att gå upp på mornarna och när jag väl har kommit upp har jag lagt mig i soffan och somnat om. Utan att äta frukost. Jag som brukar vakna av att jag är hungrig och springa till köket.
Men men, nu har jag varit på hälsocentralen och lämnat blodprover i alla fall, får se hur dåliga värden jag egentligen har.

Nu ska jag och syster-mini ut på en promenad. Ska försöka vara vaken ett tag till så jag inte förstör min nattsömn. Imorgon är det sista jobb-passet innan semester. Lycka!






Nästa vecka händer det en massa roliga saker, längtar en massa! Är glad, lycklig och fylld av förväntan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0