Möbelmässan 2011

Det finns vissa vänner som gör en glad, de som man vet finns där för en no matter what. Jag har några få riktigt nära vänner, sådana som det verkligen gjort ont i hjärtat när jag inte pratar med, dom som jag bara minns alla bra saker med.

En riktigt god vän som jag har spenderat några av de viktigaste åren i mitt liv med är E! Äntligen är hon tillbaks i mitt liv och när vi äntligen träffades för första gången på nästan två år, tror jag det blev, då var lyckan total!
Hade saknat hur vi kan veta hur den andra tänker innan hon ens sagt något, hur vi avslutar varandras meningar och hur vi kan berätta för varandra vad vi tycker om saker och ting med bara en blick.


En helt underbar dag och kväll blev det, det var vi, våra pojkvänner och en massa prat och skratt och underbar god mat! K L I C K sa det och allt var sådär underbart som det brukade vara.





The ball chair, av Eero Aarnio

Ett kärt återseende!


Underbart sällskap                            Wow, vilket thai-buffé!




 

Vilken härlig dag det var! Tack så mycket Älskade vän!

 


Kommentarer
Postat av: Eldina

Min kommentar gick till fel inlägg :P men du listar nog ut vilken det är! Vi får göra om detta! Var hur kul som helst. Jimmie var ju sjukt chockad över hur lika vi var, han trodde nog inte att det fanns några fler knäppskallar som mig...men han hade fel! Haha

Du får skicka bilderna till min mail! Vill ha dem! pössar

2011-03-26 @ 16:14:15
Postat av: Eldina

Är riktigt glad att ha dig tillbaka i mitt liv vännen! KÄRLEK!!!! <3 <3 <3

2011-03-26 @ 16:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0