CSN- största idiotnämnden i det här landet!

Om man inte har råd att betala sin räkning till csn så är det inte skäl nog för att de ska sänka inbetalningarna. Spännande myndighet det där!
Förstår inte riktigt hur man kan vara så jäkla elak att man kommer på att man ska starta ett företag/ en mydighet, whatever de nu vill kalla sig själva, gå ut med att man hjälper studenter genom att låna ut pengar under studietiden, men sedan när studierna är över så bestämmer man sig för att vara hur grym som helst mot de nyblivna arbetslösa/lågbetalda människorna och bara sitta där i telefon och förklara att man inte kan göra något att de inte har råd att betala räkningen, de får lösa det på något sätt.

Nä, idag är en riktig skitdag. Tänker nog sitta hemma och bara vara bitter.

Ge mig ett jobb där jag tjänar miljoner, först ska jag betala tillbaks de där jäkla pengarna till CSN och skriva: Tack för att ni gjorde livet surt för mig, dra åt helvete! i meddelande fältet när jag betalar räkningen. Sen kommer det nog hamna lite hundskit i deras brevlåda också.



You can slow me down, but you can't sink me. Alla fula ord till CSN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0