Jobbe jobbe!

Neeeej, jag har inte stavat fel, jag måste hålla igång gotländskan jag aldrig lärde mig ju! :p

Idag har det blivit jobb och ännu mera jobb, och igår var det... ja, JOBB! Men det behöver jag! För förra månaden var vi i Thailand och njöt av solen så det blir lite straffarbete den här månaden.

Tänkte på det igår att det var väldigt längesedan jag var ledig en helg så jag kunde festa och ikväll när man äntligen är ledig så är man banne mig för trött göra något! Tecken på att man börjar bli gammal? JAPP! :p

Nu har jag i alla fall hunnit varva ner lite efter den här dagen, nu blir det lite mys med söt och sen sängen.

Imorgon finns bland annat riva kök på schemat och kanske lite mat ute på altanen hos mamma och pappa.


 

Dagens fråga utan svar: Hur många skitungar föddes på 90-talet egentligen??!! Och hur varför hittar alla dessa till mitt jobb för?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0