Plutt

Bebisen sparkar och har sig i magen! Skönt med lite underhållning nu när baby är på jobbet.
Det är så mysigt nu när jag kan känna Plutt hela tiden, känns så verkligt då. Snart kommer h*n till oss ju! :)

Nä, nu ska jag ta tag i kaoset här. Har samlat ihop alla viktiga papper och räkningar som ska sättas i pärm. Började bli organiserad, men så hände det något och kaos bröt ut, men jag tänkte börja städa här lite innan helgen då svärföräldrarna kommer på besök.

Måste sysselsätta mig själv då såret efter operationen kliar som bara den! Jag vet, det håller på och läker, och det är JÄTTEBRA! Men det är svårt att tänka så när det enda man vill göra är att klösa sönder sig själv typ.



To do: Ordna alla papper, vika i ordning Plutts kläder, och så mysa framför tv:n resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0