Trött. Ledig.

Är ledig idag, har varit det hela helgen i och för sig. Så jäkla skönt. Tycker synd om söt som måste jobba, men tyvärr innebär vårat jobb kvällar, nätter, helger. Usch och fy!

Förresten, har tanken någonsin slagit er att det suger ganska hårt att det finns folk som kommer så långt med lite blommor, middagar och presenter?  Det är som om en massa människor står i kö och väntar på samma sak, så kommer det några falska människor och smörar, slickar röv, kalla det vad ni vill och schufffff så var de före alla i kön.
Vet inte vilka jag ska tycka synd om riktigt, smörarna eller de som gillar smöret.

Läs bara tidningar, kolla runt omkring er och säg att det inte stör er!

Äh, vet ni? Idag ska jag fan inte störa mig på det där. Vill man inte komma längre i livet än så, ja då får man skylla sig själv.
Nu ska jag fortsätta min söndags-mys.


Take us to the place where we belong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0