Jag är inte rasist, men....?!!

http://moore.se/jag-ar-inte-rasist

Kan alla snälla läsa den här texten? Och kom gärna med alla smarta kommentarer som man har fått läsa om de senaste dagarna om "fallet med Pepparkaksgubben".
Efter 22 år i det här landet känner jag mig som en invandrare än någonsin.
Hur kan man inte vara rasist men tycka att alla fel och brister i det här landet beror på invandrarna?? Då blir jag nästan lite rädd, vad tycker dessa människorna att rasism är egentligen??
Orkar inte ens gå in på det här mer, för då kommer jag bara bli uppstressad och ännu mer arg.

Ja, det finns många problem i det här landet, det finns det säkerligen i alla länder, men är det någon som på riktigt tror att orksaken till dessa problem är för att det finns invandrare här?!

Nä, det här är det första och sista jag säger om det här idiotiska tankesättet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0