Lång helg.

Oj, hela förra veckan gick hur fort som helst och nu är det redan tisdag. Inget nytt med min kommentar ' vart tar tiden vägen egentligen??'.

I helgen så blev det ett besök hos mina föräldrar, pappa och P skulle fixa lite med bilen och tjoff så blev det ännu mera snö och -19!! Haha, Gävle visade sin bästa sida som vanligt! Förra året vid den här tiden var jag höggravi och tack och lov så snöade det inte så här mycket då, vi fick inte ens så här många minusgrader, nu gör det inte så mycket att det blir kallt, nu är bebisen inte så lite längre och jag kommer in i det mesta av min gamla garderob.

Hur som helst, vi började lördagen med att skotta snö i två timmar hos mina föräldrar och W fick kvalitetstid med mormor och morfar. Myspys! Sedan så höll de på med bilen hela kvällen och så sov vi över där, det var för bökigt att ta en promenad hem när det var iskallt och en meter snö!
Söndagen blev det också fix med bilen och igår blev den äntligen klar! Nu väntar vi på att pappa ska komma hit med den så ska jag och lilla bus åka en sväng till stan och handla lite. I eftermiddag ska vi åka till Uppsala och hälsa på lillasyster. Tänkte försöka baka lite lussekatter till henne eftersom hon behöver näring när hon ska plugga tänkte jag ;) just det, bakade ju en massa lussekatter med lillkillen i fredags också :) mums! Nu har vi äntligen julstämning här i våran lägenhet. Oj, vad osammanhängande det här blev. Tänkte passa på att uppdatera nu när W somnade och den här sömnen kan vara i allt ifrån 10 minuter till 2 timmar :)

Resten av veckan ska vi ägna åt att få upp resten av tv- bänken och städa. Till helgen kommer förhoppningsvis Williams farmor och farfar och då tänkte jag försöka få farfar att visa mig hur han gör sina supergoda biskvier :) mums!

Nu ska jag göra iordning det sista så att vi kommer iväg fort när bilen har kommit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0