Dagens bästa

Ligger i sängen med världens underbaraste, sötaste lilla bebis och tittar på när han rör på sina små söta fingrar i sömnen, hur han rullar runt (han är en liten tornado när han sover han också!), han ligger helst på sidan, precis som mig, och han suckar till ibland och helt plötsligt ser jag en hand komma rakt mot mitt ansikte! Tjoff säger det!
Men det gör inget, det gör inget när han vaknar på morgonen, leker lite med sina leksaker som jag har lagt i sängen och sen börjar rulla och vrida på sig tills han ligger i perfekt position för att både kunna se mig och sparka med sin söta lilla fot i ansiktet samtidigt.
Han kommer ju undan med nästan vad som helst den här lilla varelsen.
Älskar att ligga här och titta på honom när han är så lugn och ser så oskyldig ut. Vet ju att imorgon bitti kommer han att vakna piggelin och batterierna är laddade för att orka med en ny dag som består av lek och bus.

Nu förstår jag när folk säger att kärleken till ens barn inte går att beskriva, det går verkligen inte. Men den är enorm!


Dagens trötta mamma är iallafall i säng före 01.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0