Nu hinner verkligheten ikapp mig.

Det har ju varit fullt upp den här senaste veckan, min älsklings Plutt som gör en massa nya saker hela tiden, lillasyster som skulle flytta och det var lite logistik som behövdes planeras osv. Igår kväll blev vi klara med städningen av lägenheten, flytten och att packa upp allting. Vid 2-tiden kom vi hem och då var man helt slut.
Efter ett stopp på det vanliga stället i Uppsala där vi handlade lite nattmat så slog det mig att lillasyster har flyttat på riktigt!
Jag grät när S flyttade och när M flyttade så slog det mig att nu är båda mina systrar borta från stan.
Satt och storlipade i bilen :( vem ska jag nu ringa när jag behöver akut barnvakt? Vem ska jag laga lunch till nu? Vem ska komma springandes för att få några minuter med Plutt innan det är dags för panik- plugg? Nä, måste sluta nu innan jag börjar gråta igen.
Idag skiner solen, men det är ändå grått. Idag ska vi kratta löv, åka till återvinningen och pussa på bebisen, måste hålla mig sysselsatt. Tur att söt är ledig hela helgen!

En grå fredag idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0