Saker som förändras till det bättre

Tänk att sen jag blev mamma så kan jag bli överlycklig för helt andra saker än jag blev glad för innan!
Barnkläder kan ju vara bland det roligaste eller mest ångestframkallande sakerna som finns.
Jättekul för det finns ju oändligt mycket roligt att hitta, speciellt tack vare fenomenet internet! Man måste nästan passa sig för att inte shoppa ihjäl sig.
Ångestframkallande för att man hittar alltför ofta kläder som bara sträcker sig till 68, eller 74 precis när W har vuxit ur storleken.
Gränsen för vansinne går väl när man börjar fundera på om man ändå ska köpa ett visst plagg fastän man vet att han antingen bara kommer att hinna använda det EN gång. Det låter ju inte riktigt smart!

Hur som helst, det jag ville komma fram till, jo, jag har en röd tråd här någonstans... Kappahl har äntligen kommit fram till att Newbie kollektionen är helt fantastiskt och ska därför börja med en kollektion för större barn, från storlek 74 till 90- någonting. Lyckan är total! Superkvalité, finfina kläder och till rimliga priser, med tanke på att barnkläder inte används så länge.

Så, nu håller vi bara tummarna för att William inte har hunnit växa ur storlekarna innan kollektionen kommer ut till våren :)

Som sagt, man blir glad för helt andra saker numera.

NU ska jag sova!

I topplistan över sötaste sakerna lilla bus gör finns definitivt "skrattar i sömnen", sååå söt.

Och en bild på när söt hjälpte till med ihop montering av sängen förut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0