Vart tar tiden vägen?

Jag förstår inte, det är så mycket man vill göra om dagarna, gå på promenad, busa med lilla bus, plugga osv, men jag hinner inte med! Promenader har uteblivit helt, ska fixa gymkort snarast för snart går pappan i huset på pappaledighet och då passar det ju perfekt att träna före/ efter plugget. Tack studentrabatt! Men resten av grejorna då? Fixa W's rum har ju inte gått riktigt då jag inte riktigt bestämt mig för vad som behövs, byrå och förvaring är på plats, spanar in lite olika grejor från diverse inredningsbutiker.. Har långa to do- listor och jag har börjat bocka av en massa, men nu är det ju fredag igen och på helgen kan man ju inte ringa till alla ställen som man ska ringa till och gå ärenden.

Äh, nu ska jag inte stressa upp mig, ska sova nu och när jag vaknar ska jag på ett efterlängtat besök till sjukgymnasten då min rygg börjat ge upp.
Sedan får vi se vad som blir av resten av dagen. Julkorten ska fixas och kort ska skickas in på framkallning!

Nu är det tack och hej! Klockan 1 och jag ska redan lägga mig! Klappar mig själv på axeln!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0