Jag vill åldras i Hollywood

Eller, vill jag det? Men hjälp vad bra folk ser ut? Och så googlar man deras ålder- hmm, 58. Va??!! Jag hade nog gissat på 40 max!

Japp, jag sitter här och kollar på inför Oscarsgalan, röda mattan är ju bland det roligaste med hela showen. Dock så är det inte så kul att titta utan min älskade lillasyster. Inte hon som sover bort galan utan hon som jag satt uppe med och tittade på hela alltet med den våren på Gotland. Ett år satt vi till och med på Skype och tittade på allt på varsitt håll, men hon presenterade alla kändisar för mig. Nu sitter jag och känner igen folk, men jag vet inte varifrån!
Tänk vilka i- landsproblem!

Nä, nu ska jag invänta mr Clooney. Hoppas jag inte missat honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0