Mål för 2013

Tänkte att det kan ju vara lite kul att skriva upp sina mål för det nya året, för att sedan kunna gå tillbaka i slutet av året för att se hur det gick.
När vi var små så trodde vi stenhårt på nyårslöften, men då handlade det ju såklart om saker som var viktiga då, när man var 15 liksom. Nu handlar det om lite viktigare och meningsfulla saker.
Tror också att det kanske är viktigt att sätta mål istället för att kalla det för nyårslöften, kanske tar bort lite av pressen under året, och besvikelsen ifall det inte riktigt går som man lovade sig själv.
Hur som helst, här är mina mål:
- Börja med seriös och långsiktig träning, köpa gymkort som varar längre än en månad så att träningen inte slutar när kortet slutar gälla.

Behöver träna upp min kropp så jag blir, framförallt, starkare! Har haft problem med rygg och axlar ganska länge och nu ska börja ta hand om de problemen!
**har redan köpt ett terminskort på gymmet, kört stenhårt en gång, och jag har fortfarande träningsvärk så här två dagar senare, måste ju innebära att det var bra jobbat av mig :) har även bokat in ett jättejobbigt pass till imorgon och är super peppad!

- Börja lägga mig tidigare på kvällarna, sömn behövs när man är student och har en busunge till son!

**Kvällens mål var att lägga mig före 00, nu är det ju en halvtimme för sent, men 00.30 är bättre än 02.30 eller 03.

- Planera mina veckor bättre och börja med mina to do- listor, boka av minst 2 saker varje dag. Sluta skjuta upp!

Kommer att fylla på den här listan allt eftersom, men det här känns som en bra början iallafall.

Sov så gott gott folk!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0