Dagens uppdatering

Idag åkte syster mini hem förresten, det blev skrämmande lugnt här hemma! Hon är saknad redan.
Nu är det bara jag här framför datorn och syster mellan som tar en tupplur efter jobbet. Annars så har jag väl inte gjort något jätteansträngande idag, om man inte kallar 4 timmars jobbande för något ansträngande. 4 timmars jobbande med solbrännan det vill säga, på stranden! :) haha! Det där har jag väntat på att få säga LÄNGE! 
Det var varmt och skönt och en trevlig dag på stranden med en vän var helt rätt kände jag.

Sedan kollade vi även lite grejor på bilen...(euhm, har ju skjutit upp det sen pappa nämnde det för 3 månader sen kanske...) Oljan behövdes fyllas på och lika spolarvätskan, batterivätska och nu ska jag fixa kylarvätska också. Duktigt va? haha sen finns det ju inte så mycket mer som kan ta slut, så det var verkligen på tiden att det blev gjort!

Nu är det dags för mig att ta en promenad innan kvällens makeover.


Tjolahopp.

En promenad genom staaaaan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0