Det är läkarbesök och det är blodprover...

Och så är det mediciner varje dag. Så ser mitt liv ut för tillfället.
Ska inte gå in på det alltför detaljerat, men det är ändå en stor del av mitt liv just nu, och jag tror att det kommer att hjälpa mig i alla fall om jag skriver om det lite.

Jaja, anledningen till varför jag skriver om detta idag är för att nu har det gått två veckor sen jag blev utskriven från sjukhuset och det var dags för återbesök. Återbesök är bra. Speciellt när man får höra positiva saker. (peppar peppar)
Positiva även om det innebär mediciner i flera år framåt. Äh, jag får klaga lite.

Det gick för övrigt bra att jobba igår, ångesten släppte så fort jag bestämde mig för att det inte var värt att oroa eller stressa mig i onödan och kunderna var väldigt trevliga :). Skönt!

Nu har jag och mina systrar precis ätit thai-mat, mums!

Nu är det dags för en avslutning på den här kvällen innan jag somnar här fram datorn.



Tjolahopp.


Osammanhängande text, men så får det vara ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0