Internet.

Försökte ett tag med en bra rubrik, men internet sammanfattar nog det hela ganska bra. Det är ju väldigt många par som pratar om hur bra de har det, hur lycklig lottade de är för att deras partner inte är svartsjuk, de litar på varandra till 100% osv osv.
Men ändå så håller majoriteten av dessa par på att skriva meddelanden till varandra, på Facebook och liknande sidor, dagligen, bara för att visa för alla andra att de är ett par.
Först och främst så förstår jag inte riktigt vitsen att vara online på sådana sidor när man redan har en partner, speciellt inte när man använder dessa s.k. communities för att ständigt lära känna nya människor och ha kontakt med diverse f.d flirtar osv. Sedan tycker jag att flera meddelanden om dagen till den man träffar varje dag visar att man kanske är lite svartsjuk ändå - med all rätt!

Det här var allt jag hade att komma med om ämnet. Ville bara nämna det, och sen strunta i det. Inte mitt problem, för jag säger redan från början att jag inte accepterar sådant, det är inte ok! Antingen är man mogen för ett förhållande, eller så är man inte det. När man är mogen så lägger man vissa beteenden bakom sig.

Tack för mig.

Kanske dags att färga de gråa hårstråna idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0