Morgonmänniska?!

Njae, inte riktigt än, men jag skulle vilja påstå att jag är på god väg! Den här veckan har jag nog gått upp före kl.10.30 varje dag. Ni kanske tänker att "10.30, men det är ju nästan lunch då!", men med tanke att jag brukar sova fram till 11, 12 de dagar då jag inte har någon anledning att gå upp så är 10.30 tidigt! Det har varit så skönt att ta vara på dagarna, hinna göra alla ärenden, träffa folk osv. Ibland har jag till och med gått upp vid 7.30, jag har varit trött större delen av dagen, men jag börjar lära mig att lägga mig i tid också = positivt!
Kul att man vid 24-års åldern börjar lära sig sådant... Men bättre sent än aldrig.

Märker att jag inte har något vettigt att skriva. Fick ett sms 8.50 imorse som gjorde mig otroligt irriterad! Jag har nog att tänka på själv, orkar inte bli inblandad i andras privatliv och all dramatik som det innebär. Jag har själv fått höra lögner och en massa skitsnack genom åren, men nu verkar det tydligen ha blivit dags att tala sanning och då måste JAG vara den hjälper till. Nä, ska nog bara strunta i det. Ska inte förstöra min lördag.
Ikväll är det dags för middag med jobbet, hoppas på en trevlig kväll!

Toedeloe!

Parisa

Inte min huvudvärk.

Kommentarer
Postat av: Therese Albrechtson

Hej hej,



roligt att du kommentera min blogg och följer mig om dagarna. Det glädjer mig=)



Therese Albrechtson

2009-08-29 @ 14:59:14
URL: http://theresealbrechtson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0