Så här tänkte jag

Jag är ju väldigt kass på att uppdatera här, men jag skulle vilja påstå att det är för att jag inte vill skriva en massa korta inlägg om strunt, jag ser den här bloggen som ett ställe där jag har möjlighet att uttrycka mina tankar och åsikter, inte ett ställe där jag skriver vad jag har ätit och vad för kläder jag har på mig.
Det är alltså anledningen till att det har bivit väldigt få inlägg. MEN, nu är det ju såhär att  jag måste ju skriva lite fler inlägg än så här för att kunna hitta balansen mellan mitt privata liv och allt annat som jag vill berätta om, så därför ska jag försöka skriva något ett par gånger i veckan (tänker inte vara så optimistisk att jag ger mig på att lova inlägg varje dag, inte riktigt än i alla fall).

Sitter förresten och knappar in på min lilla söta vita dator, en modell Samsung NC10 för att vara mer exakt. Lyckades äntligen fixa min router igår så att det trådlösa nätverket fungerar på mer än en dator (ganska fantastisk va? haha ) 2 timmars Googlande och nollställande av routern gav till slut resultat. Nu kan jag och mina två systrar sitta i min lilla etta med varsin laptop i knät och surfa! Hmm, nu när jag läser det svart på vitt vet jag inte längre om det är något positivt eller negativt... :)

Nä, nu ska jag försöka få syster mini att kanske baka en hallonpaj till mig, måste ju passa på när man har besök av proffsen! Syster mellan är och jobbar och sliter så hon kan försörja oss resten av sommaren!
Det här är lyx på hög nivå. Själv ska jag sätta igång att jobba igen imorgon efter 2 veckors sjukskrivning, känns lite så där, men det är nödvändigt.

Tänker vara slarvig nu och skippa i att läsa igenom det här inlägget innan jag klickar på "publicera", det är bara för att skärmen är väldigt mini och mitt huvudvärk börjar smyga tillbaka. Kommentera gärna om ni ser stavfel så fixar jag sen.. (Nej, jag kan inte leva med stavfel)


Tjolahopp.

Nu ska det ätas gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0