6-0

Muhaha, måsta ju skriva det här bara för att jävlas med R ju! Min enda anledning att kolla på hockey, eller kolla upp hockeyresultat är ju bara för att må bra över att de lag som mina vänner/bekanta hejar på förlorar! Haha, jo, sådan är jag, skadeglädje är ju som bekant den bästa glädjen! Ledsen att göra er besvikna mina vänner, vet ju att ni inte trodde att bodde en liten ok då, rätt stor, djävul i mig :)

Idag, efter att ha haft en rätt kass dag med huvudvärk större delen av dagen, och senare ett supertrevligt (och superlångt!) telefonsamtal med bästa D, var jag lycklig över att få avsluta kvällen med att se Brynäs spöa skiten ur Skellefteå :D 6-0 blev det! Svordomarna kom en efter en och mitt leende blev större och större. Lycka!
Men jag är jätteglad över att du bor här igen! Så du vet :) På lördag ska ni spöa Linköping ju! Då kan vi vara lyckliga tillsammans!



Puss puss

En trött P

Kommentarer
Postat av: R

Hmmm



japp på lördag då ska vi spöa skiten ur LHC

2009-12-05 @ 01:36:38
Postat av: Eve

Hej vännen.

Trodde inte att Gävle skulle ha en sån inverkan på dig att du blev en bloggnörd, hehe.

PS. jag har sett killen som flyttade in i din lägenhet, förstår vad du menar med idiot ;)

kram!

2009-12-05 @ 15:23:18
Postat av: Parisa

Eve: Haha, vill ju hålla mina vänner uppdaterade om mitt spännande liv ju :-p Du får också börja skriva! Längesedan vi pratades ju, vill veta allt :)

Haha, är han dum i huvudet eller?? Tell me ;) Hur trivs du på ön? Vi måste ses snart ju! En dag i Sthlm kanske?

Kram!

2009-12-05 @ 15:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0