Det gör ont

Det gör ont i hela hjärtat! Jag vet att det är väldigt blandade känslor, har ju humörsvängningar som jag vet inte vad. Kämpar väl för att försöka hitta lite hopp, lite ljus bland allt det tråkiga som händer hela tiden!

Snälla, snälla bli frisk! Vet att det är väldigt egoistiskt, men att mina nära och kära är friska och mår bra betyder allt, det är det som ger mig energi. Just nu gör det väldigt väldigt ont i hjärtat. Livet känns väldigt orättvist!


Väldigt kryptiskt inlägg, men jag behöver ventilera, behöver lätta på hjärtat.



Kommentarer
Postat av: Lisa

Ska jag hjälpa dig att heala hjärtat?! ^^ here u go <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2009-12-11 @ 01:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0