En lång natt, morgon?

Ja ja, när man är sjuk så ska man lägga sig tidigt, man ska äta nyttigt, man ska ska ska ska. Så här är det, varje någon säger till mig att jag ska eller borde göra något så blir jag som ett litet barn. Jag inte bara ignorerar det, jag gör dessutom motsatsen (gånger tusen).

Till exempel: Jag ska göra något viktigt och då påminner mina gulliga föräldrar mig om att jag borde ta det lugnt när jag envisas med att gå ut och festa = jag inte bara går ut, jag går på efterfest och lägger mig inte förrän tidigt på morgonen alt. sover inte alls. Eller: Någon kommer hem efter att ha varit ute och förklarar att det är riktigt kallt= Jag tänker: Äh, det är fortfarande sommar ju, och går därför ut i skinnjacka, converse och en tunn sjal = Jag drabbas av en hemsk förkylning!


Nu vet ju så klart alla som känner mig att jag kanske överdriver några hundra kilo, as usual. Men jag har det tänket i alla fall, gör motsatsen till det som folk säger.

Ok, jag skrev så mycket att jag glömde vad det var jag ville komma fram till. Jo, jag har mått riktigt dåligt sen söndags, så dåligt att jag gått runt och klagat på hur dåligt jag mår hela dagarna. Smärta i hela kroppen! Det är INTE ok!

Det naturliga då är att gå och lägga sig tidigt och samla på krafterna. Skulle man kunna tro i alla fall :)

Om man inte blir uppringd på Skype mitt i natten och pratar en massa till 2...euhm, jag menar 5.30 (!) på morgonen! G frågade om jag skulle blogga om det idag, och ja, så klart jag gör det! :) Det var riktigt kul, och jag däckade på en gång när jag lade mig. Skönt att jag inte behövde gå upp för att komma till skolan idag. Muhaha
Du, tack för sällskapet och för att du förstörde min skönhetssömn ;)

Snart kommer det fina kortet!


Nu ska jag göra något vettigt här!

En glad P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0