Jag smälter!

Visst, det finns många artister som har helt fantastiska röster, men det finns en person som är verkligen får mig att smälta så fort han öppnar munnen. Jag pratar naturligtvis om Bryan Adams.
Jag har alltid älskat hans låtar, mannen har ju en röst som är helt magisk, och sedan texterna; jag menar, kom igen, finns det någon som inte blir kär när han öppnar munnen och sjunger: " 'Cause I never touched somebody like the way I touch your body, Now I never want to let your body go ...". 
För tre år sen, tror jag det var, gick jag och syster-mellan på hans konsert på Hovet i Stockholm, vi hade ståplatser och stod väldigt, väldigt nära scenen och dog nästan lite när han sjöng alla dessa låtar som man tidigare lyssnat ihjäl sig på hemma, dessa låtar sjöng han nu och jag tror nog allt att varenda människa där kände att det var till henne/honom som han sjöng till.

Alla dessa kärlekslåtar.. Spela upp dem för eran special someone, och hon kommer att smälta och bli kär på nytt! Ett tips bara :)


Nä, ska sluta babbla innan jag låter som någon psyko-stalker :) Ska kolla upp vart jag har bilderna som vi tog. Jag rekommenderar verkligen alla som får möjligheten att gå på hans konsert! Det är få artiser som nästan är bättre live än på skiva.



NU ska matmonstret attackera kvällsmaten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0