Jobbe!

Liiite gotländska ska man ha kvar i sitt liv :)

När jag vaknade imorse (om man nu kan kalla kl.14.45 för morgon..) så hade jag inga planer alls för dagen, bara det att idag skulle jag äntligen öppna dörrarna till buren och lämna lägenheten för första gången på 5 dagar! Har fått en massa sms från vänner, har tänkt ut om det kanske skulle kunna bli en lugn utekväll ikväll, eller i alla fall en trevlig fika, men nu väntar en helkväll på kåren istället, med syster 2 och 3 :) och så klart en massa andra roliga människor!


Ska dricka en massa varmvatten+honung+citron och friskna till lite och sen åka dit och så blir det en låååång natt därborta med alla studenter!


Ha så kul med festandet/mysandet och allt vad ni ska hitta på en härlig fredagkväll som denna.

Och hörni, feel free to comment! Skulle vara kul att se vilka av mina vänner som hittat hit :)


Love

Parisa.

Kommentarer
Postat av: Eve

Hej vännen. Härligt med en utekväll! På gotland hade vi bartömning igår,, och det gick som det brukar, haha.

Ha det bäst!

2009-12-13 @ 15:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0