Lördag 12 december

Jag och D har känt varandra i snart 9 år, oj, det innebär att vi är..hmm, 22 nu va?! ;)
Det klickade rätt bra mellan oss redan från början, men det var inte förrän efter gymnasiet som vi fick riktigt bra kontakt och när jag flyttade hemifrån 2004 så var hon gullig och ringde och väckte mig någon gång mellan 9 och 10 varje morgon i ett år, så att jag inte sov bort dagarna liksom :P haha

Hur som helst, redan från dag ett så har det aldrig varit så att vi bara har kunnat prata i 5 min, även om vi kanske tänkt ringa lite snabbt och fråga något, det har ofta blivit närmare en timmes prat/skvaller/skratt och så lite depp-prat också. De senaste 3 åren har vi ändå slagit någon slags rekord och babblat i minst 2 timmar om allt från dagens shopping, till killar och plugg. Det har varit skratt och kanske en och annan tår, men i slutändan så har vi båda kommit fram till att vi mår mycket bättre efter att ha pratat med varandra. En fantastisk vän, för resten av våra liv hoppas jag! (peppar, peppar)

Det jag skulle komma fram till så småningom var i alla fall att nu var det ett tag sen vi träffades eller pratade ut överhuvudtaget, så i lördags när hon var i stan så passade vi på att sätta oss över på Cheers och lätta på våra hjärtan över en flaska vitt. I fem timmar (varav två spenderades på McD) satt vi och pratade om, bokstavligen, allt mellan himmel och jord! Det var otroligt trevligt och nu hoppas jag verkligen inte att det dröjer så länge till nästa dejt :)

Självklart hann vi även ta sisådär 40 egobilder!





Massa kärlek! Du är bäst gumman!


Nu är det dags för lunch och så en sväng på stan! Oj vad tiden flyger iväg!


Parisa

Ont i ryggen, aj! Men man är väl inte 20 längre :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0