Lördagen

Då har jag blivit människa igen då. Nästan i alla fall. Kände ju att jag började bli sjuk redan i fredags, men det går ju inte att ställa in en partykväll, så det var bara att hälla i sig en massa KanJang och ta alla tabletter som finns mot förkylning. Jag kanske är gammal på papperet, men jag skulle ALDRIG stanna hemma istället för att gå ut och festa, riktigtgammal är jag inte än va! Haha, och ja..vad hände?
På söndag vaknade jag av att jag var täppt i näsan, hade ont i halsen, ögonen osv. Och sen gick det bara utför. Fy vilken vecka det har varit! Har varit sängliggande fram till igår. Hur som helst, det var inte det jag skulle skriva.

Det blev väldigt lyckat i lördags! Började med att vi träffade på R så fort vi kom utanför dörren :) Snacka om tajming! Vi började kvällen med en cheeseburgare på Donken och sen blev det så klart Slick City = En massa bra musik, dans och så klart alla dessa småbarn! När hände detta? När blev vi de gamla på krogen? Men men, vi hade kul i alla fall! Kvällen avslutades så klart med en massa onyttig mat på .....trumvirvel.... McDonalds! :)

Bjuder på de enda korten som blev bra från kvällen. Har märkt att E är liiite värre än mig med alla dessa egobilder! Det är ju nästan fler kort på henne på min kamera än det är på mig, och det är illa! Ska inte hända igen.

Finns tyvärr inga kort på en super"glad" R ;) Har ju slutat ta med kameran in på krogen efter att min fiiiina rosa blev stulen förra året! Får fixa något annat bra kort på honom från ett annat tillfälle. Haha, finns ju en del att välja på.


Kärlek!


Tack för en superkväll min vän!


Toedeloe!

Me be very very happy! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0