Men gjuuuud!

Jo, jag tänker på gotländska oftast :p Jag är ju en drama-queen, och på gotländska låter allt mycket mer dramatisk har jag fått för mig! (Det är min förklaring i alla fall!)
Sitter och lyssnar igenom den intervju jag hade med en artist för inte så längesedan, måste ju ta och skriva klart den snart, men tills dess så lyssnar jag och undrar: Låter jag sådär??! Men gjuuuud! haha Tänk på alla som får stå ut med den rösten! :)

Samtidigt så känns det grymt bra att snart kommer jag att få göra de två saker som jag älskar mest! Journalistik och design/ inredning är ju det som mitt hjärta slår extra hårt för och nu vid 25- årsåldern så är jag snart där. (Vi ignorerar det faktum att jag kommer att vara närmare 30 när jag är klar va? )

Näe, dags att göra något vettigt nu kanske!


Love,

Ge mig, ge mig ......en Nokia E72

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0