Men oj!

Jag var tydligen rätt trött när jag skrev igår, tror de flesta hjärnceller gick i idé efter min lilla vistelse ute i kylan för jag glömde ju berätta om min super-trevliga kväll ju!
Var seg hela dagen (som vanligt), men sedan träffade jag min lilla energiknippe, det senaste tillskottet i våran familj :) miss L! Nej, jag har inte fått fler syskon, det räcker väl gott och väl med de två jag har :) Pratar om 20-åringen som vi lärde känna genom kåren och som tydligen är väldigt mycket som oss! Vem visste att det fanns fler människor på denna jordklot som är lika crazy som oss! :) haha

Blev upphämtad och sen drog vi till Interpool, för kaffe vin och en massa, massa prat och lite span :) Riktigt mysigt var det, ända tills jag kom ut till kylan och jag önskade väl kanske att mina systrar hade varit i stan så att de hade kunnat köra hem mig istället för att jag skulle behöva ta bussen hem tillsammans med en massa fulla människor. Bläää för den som kom på kommunaltrafik! Man blir lite bortskämd när man har två systrar med körkort som alltid ställer upp.


Den här dagen har varit riktigt seg, men den avslutades riktigt bra i alla fall. Nu sitter jag här glad och ska nog kolla på lite serier innan det blir sängen för den här lilla prinsessan :) (japp, jag får kalla mig själv för det tycker jag, haha)


Ha en trevlig lördag gott folk!

Vad gjorde man före Skype liksom?

Kommentarer
Postat av: Lisa

thihi, söt du är! =) Det känns som om jag har fått tre nya syskon och glad för det är jag =D Ni är bäst! Men vadå, så galen är jag väl inte?! =P "fniss"

Love to u from me! <3

2009-12-20 @ 11:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0