Merry Christmas!

Hoppas att ni har haft en superbra dag mina vänner! Själv har jag haft en riktig härlig dag fylld med massa god mat, skratt, riktigt fina julklappar och så avslutades kvällen med det årliga Cluedo-spelandet och 2009-års vinnare var: (trumvirvel) Moi! :)
Sen körde resten av familjen omgång nummer 2, men jag var nöjd med segern och tyckte att det räckte, haha. Skulle jag riskera att förlora när jag redan vunnit så snyggt? Nä, så funkar det verkligen inte!

Måste tacka min fantastiska familj för en fantastisk jul! Ni är oslagbara! Kärlek ♥


Här kommer lite bilder från Julen 2009:







En glad tomte!




P.S - That's me :)                   P som i Parisa, vad trodde ni?! Jag som bakat ju!



God jul!

En fin dag! Trots att den var vit :)


Kommentarer
Postat av: Gustaf

God Jul!!!!!

Kul att du vann något för en gång skull :P

2009-12-25 @ 03:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0