Känner direkt att jag måste skriva ett nytt inlägg för att visa att jag faktiskt inte alltid är en fjant! Här är ett par bilder från i våras när jag och syster-mellan bytte till sommardäck på bilen. Japp, pappa har allt lärt oss så att vi ska kunna klara oss själva! :) *stolt* Vi var så coola och folk kollade nog en extra gång när de såg två små tjejer greja med bilen.








Och jo, jag hoppar för att få extra kraft, är man liten får man hitta på sina egna sätt att få saker att funka! Och det gick ju! :)

Lägger bara ut bilderna på mig själv då jag inte frågat syster om hon vill vara med än. Vi passade på att dokumentera väl, för det här kommer nog ändå inte hända så många gånger till :) Och bara så ni vet så bytte vi två däck var, lyssna inte om någon annan säger något annat!



Ciao!

Nu äre mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0