Onaturligt...

Att vara uppe så här tidigt på morgonen! Herregud vad trött jag äääääär!
Jag vet, jag brukar vara värsta språkpolisen, så det är emot vad jag tror på att skriva sådär, men ändå, idag är jag så förbaskat trött!
Gick upp vid 7-tiden imorse för att en timme senare befinna mig på stan för att gå på ett möte. Mina ögon svider fortfarande, och nej, jag tror inte på att man blir piggare ju längre man är vaken. Hela min kropp skriker: Gå och lägg dig ditt pucko! Men idag ska jag kämpa emot.
Har precis ätit en efterlängtad frukost på Donken med väldigt trevligt sällskap :) Nu ska jag gå en trip på stan och sen bege mig till köpcentret för att köpa lite minne till min stackars dator, äntligen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0