What a day!

Herrrrreguuuuud! (mitt favoritord!) Vilken dag det har varit!
Har hängt på stan från 8- 17.30 typ...och snälla, fråga inte vad jag har gjort! Det blev frukost och lunch med bästa P på Donken, en massa prat och skratt :) behövde verkligen det!

Sedan så träffade jag en fd. vän, och det var väl årets misstag, men men, man lär sig väl något av sina misstag förhoppningsvis, nu är jag bara glad att hon inte har funnits i mitt liv det senaste året och att hon aldrig kommer att vara en del av mitt liv någonsin igen! Härligt! Men det var en halvtimme av mitt liv som jag aldrig kommer att få tillbaka...

Det blev även en sväng på stan och så slutligen vaccination mot svininfluensan alt. svinis alt. baconfeber..jaja, kärt barn har tydligen väldigt många namn. Nu sitter jag i alla fall hemma i soffan och är så gott som medvetslös, vill sova - läääänge!

Tror nog jag ska börja gå upp tidigt på mornarna, vill ju inte missa mer intressanta händelser som jag kanske sover bort annars ju!


Nu blir det lite nördande innan jag däckar!

Nattinatt!

Lite sömn och mycket tankar i huvudet kan få en att göra en massa dumma saker, men nu har jag gjort dumma saker så det räcker resten av året i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0