What to do?

Jag vet inte hur länge jag kommer att orka med detta! Har haft världens problem med att somna den senaste veckan :/ Somnar inte förrän tidigt på morgonen och vaknar inte förrän sent på eftermiddagen. Otroligt frustrerande och ännu jobbigare är det att jag är lika trött när jag vaknar som jag var när jag gick och lade mig.

Någon som har tips på hur man kan lösa detta problem?

Det tar ordentligt på krafterna och jag orkar inte med något på dagarna. Nu ska jag försöka fixa mina julklappar och fixa lite här hemma!


Dan för dan för dopparedan.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag kan krama dig så att du tröttnar på mig och till slut somnar =D <3

2009-12-23 @ 15:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0