Det jag har skjutit upp i 3 veckors tid...

Tog hela 2 minuter att göra klar! Ibland förundras jag över jag själv fungerar, eller fungerar gör jag ju inte de här situationerna - uppenbarligen!

De senaste veckorna har jag träffat många intressanta människor, sådana som man vill skapa någon kontakt med för att de kan kunna hjälpa mig i framtiden och därmed har alltså högen med visitkort blivit större och större. På baksidan av varje visitkort har jag gjort som jag har lärt mig, antecknat vem personen ifråga är och i vilket sammanhang jag träffat personen.
Det som jag har skjutit upp i flera veckor nu alltså har varit att skicka iväg ett kort mail, så att de inte ska glömma mig, ett mail som tar till och med mindre än två minuter att skicka iväg, men jag vet inte varför jag ser vissa saker som ett stort projekt när det i själva verket ofta handlar om saker som jag kan få gjorda snabbt och sen gå vidare med allt annat på "att göra" - listan.

Nu har jag i alla fall skickat tre mail på mindre än 5 minuter och POFF- där försvann en sak från listan.

I övrigt så har det varit en riktig härlig dag idag! Jag har fått jättemycket gjort, lagat mat, fikat med en jättego tjej från jobbet, fått årets bästa besked - ett besked om ett körkort och den personen förtjänade det mest av alla jag känner! Än en gång visade sig att man kan komma hur långt som helst bara man har viljan och är envis :) Grattis grattis!

Nu ska jag ta itu med två lådor med räkningar som ska sorteras och sättas i pärm och en massa andra papper som måste slängas! Jag tror att det är därför jag gillar att flytta, för den befriande känslan man känner när man gör sig av med allt man har samlat på sig som man aldrig använder, det är verkligen bra för själen!

POFF!

Där försvann jag från datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0