Jag hänger knappt med i svängarna ju!

Oj, vad det händer saker nu och jag njuter av varenda sekund! Har alltid velat leva det här livet och det känns ju lite skumt att allt ska hända under de sista månaderna på ön.
Det har varit full fart, mingel, fika med otroligt trevliga och inspirerande människor, hålla ett kort föredrag för framtida mentorer, skapa nya kontakter med folk som faktiskt verkar vilja hjälpa till. Det är helt fantastiskt!

Även om det kommer en och annan negativ nyhet också, som trycker ner en en aning för stunden, så är det bara att bita ihop och jag trodde nog inte jag skulle säga det men allt det tråkiga som har hänt den senaste tiden har gjort mig starkare! Det har gjort att jag har blivit ännu mer målinriktad och faktiskt tar tag i saker, ok, vissa tråkiga saker skjuter man ju alltid upp, men allt som jag vill gör fort. Det är ju så kul när man får bra feedback och faktiskt ser resultat.

Om två dagar kommer mamma, och hon kommer nog se en Parisa som är gladare än på länge!


Nu ska det skickas iväg lite mail och sen blir det mat!

Ha det gott!

Parisa

Det kommer nog bli en bra månad det här. Peppar peppar, ta i trä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0