Tidig morgon, mamma åkte, tvättid och lila nagellack

Var ju tvungen att lägga till det lila nagellacket för det är det enda som piggar upp mig just nu. När jag ser hur fint det matchar min dator, haha. Japp, så fåfäng kan jag vara ibland... Ibland när jag ska måla naglarna så tänker jag på om nagellacket kommer att matcha datorn, men till mitt försvar så är min fina Samsung NC10 för fin för att användas hur som helst! Så det så!

Jaja, det var morgonens blondinkommentar, nu ska jag återgå till mitt normala jag.
Idag blev det en väldigt tidig morgon då mamma skulle åka hem, en vecka har gått alldeles för fort, men vi har haft så kul! Det har blivit en massa skratt och promenader (!) men nu dröjer det inte länge innan vi kommer att ses dygnet runt!

Annars har det inte hänt så mycket här, ska väl ta tag i att packa ner allt jag har lyckats samla på mig de senaste tre åren, men vi tar det imorgon va? Det blir ju liksom lättare när man skjuter upp allting till imorgon...eller? Nä, på dagens "Att göra- lista" står:

- Tvätta (snart klart!)
- Gå igenom alla kläder och skänka det som inte används
- Lunch
- Besöka återvinningscentralen och slänga en massa skräp
- Städa lägenheten
- Lägga upp lite grejor på Blocket

- Skicka iväg lite mail

Full rulle hela dagen med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0