Vaddå inget liv?

Det är väl ändå fullt normalt att planera dagens sysslor efter att ha granskat tv-tablån väldigt noga? :) Det råkar vara så att det är väldigt bra tider inom tv-industrin nu tydligen, ÄNTLIGEN! Helt rätt tid att vara sjuk på helt enkelt! Det kanske stämmer trots allt, att dåliga saker för med sig något gott.. (Parisa-humor på hög nivå!)

Klockan är bara 15.15 och jag har redan varit uppe i nästan 8 timmar! Har haft en riktigt bra dag hittills och en riktig lunch (det fanns grönsaker på min tallrik!) och trevlig sällskap och jag är på bra humör! Peppar peppar (japp, jag är ännu mera skrockfull numera)
Nu har jag kommit fram till den slutsatsen att när jag får äta det som jag gillar mår jag bra! Psykisk OCH fysisk. Sedan så hoppas jag att jag tycker att den slutsatsen stämmer i slutet på dagen också.

Oj, såg nu att jag har använt utropstecken i varannan mening, jag som inte gillar sådant, men hellre det än en massa smilies :)

Nu är det dags för städning!


Parisa

Heter det att man har konverterat från nattmänniska till dagmänniska? Djupa funderingar här vet ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0