2 flytt på en vecka - check!

Så, då var flytten avklarade. Äntligen! :) Det har varit stressigt, jobb hela dagarna och sen flytta över saker, en massa grejande hemma och så hemma hos P. Men nu börjar man se ljuset, hmm, eller ljusen i slutet av tunnlarna. Kan man ens skriva sådär? Jaja, struntsamma.
Det har i alla fall blviit en massa Ikea och det gör mig lycklig! :) Har fixat grejor till två hem och båda börjar bli riktigt riktigt bra!
Igår fick jag äntligen L- tid och imorgon förhoppningsvis dejt med E efter lite målande hemma. Det är full fart hela tiden, och på tisdag ska jag tillbaks till jobbet efter att ha varit hemma en massa dagar. Välbehövda dagar som gjorde att förkylningen inte bröt ut!
Så fort jag har fort ordning på internet på min dator ska jag fixa med en massa fina bilder! Nu ska jag väcka söt som somnat i soffan efter en lång dag på jobbet och en massa fixande i lägenheten.

Sov så gott!

Mitt liv är fanemig riktigt bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0