Finally

Då har jag fått leka sekreterare igen då då :P Nu är en sak avklarad från dagens todo- lista, eller två egentligen. Jag har ju faktiskt fått måla lite också, ända tills pappa blev less och tog över hela jobbet. Det är så jag jobbar :)
Nu ska vila och ladda inför morgondagens jobb och slit!
Sedan är det inte så jättekul att skriva när man har två extra ögon som glor på skärmen och försöker bestämma hur JAG ska skriva på MIN blogg! :P

Sov så gott L ;) min trogna läsare :)


Natti natti

Men fina som fan är de där extra ögonen :)

Kommentarer
Postat av: L

natti!!!! Går och tar dom där proverna imorn bitti för nu har ja fastat sen 22-tiden! Puss

2010-04-07 @ 00:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0