Myyyys!

Har suttit och laddat upp en massa bilder, så snart ska jag väl fortsätta på det där inlägget där jag skrev något om att det är dags för en massa bilder :) Men nu är har det gått ett par timmar sedan jag tänkte gå och lägga mig, så det blir bara ett par hastigt skrivna rader. Och en sådär söt, puttesnuttig bild.
Japp, ibland kan man tydligen vara sådan också ;).

Imorgon åker jag och söt på en liten roadtrip till hans föräldrar och vi ska ha en riktig mysdag! Så skönt att ha körkort så man kan komma iväg lite ibland! :) Självklart stannar vi till vid Ikea och även Kupolen, weee, har värsta stora förväntningarna på det stället ju!

 

 

Nu blire sängen. Men snart ska jag ta mig i kragen och berätta om allt som hänt, fester som varit och de som komma skall. Jag ska berätta om mina underbara vänner och alla myskvällar som varit.

 

 

Men först: Har det hänt på bloggen, så är det på riktigt ;)

 


Natti natt!

 

P + P = ♥ 


Japp, jag kan vara fjortis när jag vill! :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0