It's bothering you, doesn't it? :)

Jag gillar det här, det är så kul, hur mycket folk bryr sig egentligen fast det försöker förneka det! Men hey, den här gången är jag på andra sidan. Jag är lycklig, mår bra.
Om du vill bry dig, så varssegod! Det är skitbra underhållning, men försök för fan inte få sympati från andra!


Helt värdelöst inlägg, men det är bara kul att se hur folk som gått vidare egentligen inte gått vidare. Fast jag kunde inte ha brytt mig mindre :)

Snart ska jag berätta om hur det gick till när en av mina bästa vänner kom tillbaks i mitt liv som den solstråle hon är :) Det är mycket roligare! I've missed you Eldajna! :)


När jag minst anade det, när jag behövde det som mest.


Kommentarer
Postat av: Eldajna

Awwwww!!! :) Missed you to PASHA!!! Pussar

2010-08-30 @ 14:56:31
URL: http://www.arianddina.com
Postat av: L

fattar inte riktigt de här inlägget?! :P explane!

2010-09-05 @ 22:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0