@ Club Kåren 17/2

Då var det dags igen då, men den här gången stod vi, jaja, i alla fall två av oss, på andra sidan bardisken. Det kändes lite konstigt att komma dit med civila kläder :P, smink och lite klackar till och med! Det var dock trevligare på förfesten, bra musik, trevliga människor och jag och L som var lite sega sen innan vaknade till lite. (För att sen bli jättetrötta så fort vi kom in på kåren, vart var alla människor??!)
Ok, det här kommer bli ett värdelöst inlägg, har ju inget att skriva egentligen!
Vi hann ta lite trevliga bilder och det var väl de som jag tänkte visa :) Och så vill jag tacka jättemycket för skjutsen hem, söööt! :)




Igår var världens segaste dag, fast jag har två goda nyheter, som jag ska hålla inne med till nästa vecka i alla fall :) Me be very very happy!
Nu ska jag ringa världens bästa E och se vad hon har för sig! 


Ha en bra dag gott folk!


Envishet lönar sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0