En glad dag mitt bland allt kaos

Idag har jag verkligen varit igång hela dagen! Gick upp kl.6 för att ca en timme senare ta tåget mot Uppsala och Akademiska sjukhuset, allt har gått bra (peppar peppar) och sen så gick jag runt på stan och inväntade en trevlig lunch-dejt med miss D :)
Som vanligt så blev de få timmarna vi fick tillsammans väldigt intensiva med en massa prat om precis allt! Vi lever ju så intressanta liv och ses alldeles för lite så när vi väl ses så går munnen i ett och vi ser till att uppdatera varandra om allt som har hänt. Skratt varvat med allvarliga miner, väldigt välbehövd dejt!



Det blev några bilder ja :)          Nya favoriten: Latte med hasselnötsmak! Mums

Tack vare SJ:s, eller rättare sagt Upptågets förseningar så kom jag hem med rätt tåg :) Weee, skönt att det är fler som utnyttjar den akademiska kvarten! Haha

Sen när jag trodde att jag skulle få power-nappa innan kvällens bio så blev det ändrade planer och jag och syster-mini tog tåget in till stan igen för att inhandla någon present till gårdagens födelsedags-syster! Svårt att hitta något som visar hur mycket hon betyder för oss! Jag lyckades hitta en söt, rosa klocka som skrek Paaaaarisa! Lycka!
Kvällen var mycket lyckad och filmen var riktigt bra! Jag och min film-buddy hade mycket trevligt och det skrattades mycket! Se It's complicated.



Så här ser det ut i Gävle förresten, våren inom räckhåll va?


Nu börjar det verkligen bli läggdags för om 7 timmar ska jag upp och hoppa igen och få en massa vettiga saker gjorda.


Godnatt gott folk!

En massa tankar. Vad händer?

Kommentarer
Postat av: D

Underbart med en uppdaterings-dejt :), får vi se till att göra igen :)

2010-02-02 @ 12:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0