Favvo- frukosten!

Bortse från mina störda miner, men gissa vart favvo-frukosten intas! Surprise surprise!








Om jag var en riktig morgonmänniska. Ja, jag säger riktig för att jag har insett att jag verkligen, absolut inte är någon morgonmänniska ju! För i så fall skulle jag ju inte ha svurit inombords och hoppats att det är lördag och jag kan sova vidare varje morgon när min alarm sätter igång, "But you put on quite a show, really had me going
But now it's time to go, curtain's finally closing
" (Take a bow med Rihanna).
Oj, det var väldigt mycket onödig information på en gång där. Det jag ville komma fram till är att hade jag gått upp tiiiidigt varje morgon så hade jag lätt tagit mig hit och smällt i mig en McBagel, yoghurt, juice och te varje morgon! Mums! Fast jag måste tillägga att de gamla juicen var mycket godare och att müslin med yoghurt är saknad! Tufft va? :p

Och när jag nu sitter här med snyggodatorn måste jag ju såklart passa på att ta lite kort (även om det syns att jag bara har fått ca 4 timmars sömn inatt!). Vaddå, trodde ni att egot skulle bli mindre bara för att jag ser lite schleeeten ut? Näää, kom igen nu! Dessutom var jag såklart tvungen att visa upp snygga, rosa klockan! Me like!

Gårdagen spenderades med 2 goda vänner, skönt med bra stunder med folk man bryr sig om och som bryr sig om en, speciellt nu när allt annat är som det är. Saknar dock miss E MYCKET! Våra pratstunder (och partykvällar!) är oslagbara!


Nu ska jag ta och äta resten av allt det här som jag trodde att jag kunde äta, det ser ju fint ut på brickan med en massa saker!


Ses på stan mina darlings!

Yours truly

P

Haha, R, jag ska ta och skriva årets citat nu så vi har det svart på vitt! "Om det är på Facebook, visst är på riktigt då?" . Så då är det nedskrivet och behöver aldrig tas upp igen va? :P


Kommentarer
Postat av: P

2010-02-05 @ 10:38:02
Postat av: P

=)

2010-02-05 @ 10:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0