Full rulle!

Jag är ju en sådan människa, en sådan som behöver ha saker att göra hela tiden! Vissa blir stressade av det, och visst är det så att jag ibland sitter och funderar på hur fasiken jag ska räcka till. Hur jag ska få tiden att räcka till!

24 timmar på ett dygn räcker ju sällan, för det är jobb/jobbsökande, det är kompisar, familj, möten osv osv osv. Kommer på mig själv med att sitta med mobilen i ena handen (sms och påminnelser!), den fasta telefonen i andra handen, och så sitter jag framför datorn med alamanackan i knät.
Tack och lov för att tekniken ändå har kommit så långt, för hur tusan skulle jag klara mig om jag inte kunde kolla mailen antingen på datorn eller på mobilen?! Eller om jag inte fick plats med snyggo-datorn i handväskan, för nu kan jag sitta och skicka viktiga mail, söka jobb och allt annat man behöver datorn till på antingen biblan eller Donken under lunchen, Tacka för gratis WLAN, me like!

Just nu är det ju även lite planering inför flytten under den kommande månaden med allt vad den kommer att innebära!

Men samtidigt som jag behöver en massa fart så försöker jag hinna med en massa fikastunder med mina nära och kära :) Bilden nedan är från en mysstund med miss L på favvo-stället!






Nu ska jag äta innan jag ska ner till stan för lite skvaller med bästa E :)


Vill du så kan du. That's my motto!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0