Happy birthday!

Idag är en speciell dag. Det är en person som ibland har kallats för twin sister, som blir ännu ett år äldre :P Våran älskade kusin, som får köra det här på google translate, får numera säga att hon är 26 år när folk frågar om hennes ålder.
Anledningen till varför denna dagen är extra kul för mig är för att hon är den enda människan jag känner som har mer åldersnoja än vad jag har, och detta gör att jag älskar henne väldigt mycket! haha
Önskar jag kunde vara där och fira denna stora dag med henne, men jag vet att våran släkt tar väldigt bra hand om henne.

När hon var här på besök runt nyår så lyckades vi väl ta sisådär 400 bilder! Jo, vi gillar alla att vara med på kort ;) Och bilderna nedan visar väl hur flummiga vi är allihopa och framförallt hur fantastiskt kul vi hade!

Sweety, you'll always have a special place in our hearts, and we hope that you know much you mean to us! You're like our fourth sister! Lots of love! Enjoy the snow now :P  (hon har nämligen fastnat i Sverige p g a snökatastrofen :P )


A great night, an early birthday drink ;)

 

 

Today is a happy day sweety, it's YOUR day!

 


Kommentarer
Postat av: Armita alias your twin sis

Thanks sooo much love,this was really fun to read!!! I will call you right now!! Pick up the phone :p Hugs!

2010-02-21 @ 20:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0