LYCKA

Lycka är väl banne mig när man kämpat, ursäkta språket, arslet av sig varje dag för att fixa sig ett jobb och man FÅR ett!! När man promenerar ute i kylan och tänker på allt möjligt och så får man det d ä r telefonsamtalet som gör ens dag! (och den närmaste framtiden också i och för sig :) )
Och lycka är verkligen när man meddelar sina vänner, sin familj och special someone att man fått ett jobb och de blir lika glada som en själv! Jag har verkligen många underbara människor i mitt liv, vilket gör att jag kan njuta av det här ännu mer!

Idag tänker jag bara njuta av allting! Det här har jag kämpat hårt för och jag är riktigt stolt över mig själv! Cirka en månad tog det, en månads heltids arbete för att hitta ett heltids jobb. Ibland lönar det sig att vara envis, otålig och att leeeee! :)





Jag vet att jag ser SLITEN ut, men det är jag också, men förbaskat stolt och glad också :)



Nu ska jag fixa hantverkare för till helgen blir det jobbelijobb i nya huset! Vilket dröm jag lever i, peppar peppar! Låt detta fortsätta, pretty please!


Bamsekramar från moi!


Det blir som man vill, inte som man tror att det ska bli.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0