Måste skyyynda!

Jo, jag vet. Måste hoppa in i bilen NU och åka till söta L som ska hålla mig i handen när jag ska till doktorn idag. Fy vad jag inte ser fram emot det här läkarbesöket. Men men, nu har jag i alla fall äntligen varit på sjukhuset och tagit de där förbaskade blodproverna och fått i mig lite frukost, nu ska jag få det här avklarat också.

Håll era tummar!

Hade för övrigt en riktigt kul dag igår! Det blev lunch och så biblan med väldigt trevligt sällskap :) Det skulle pluggas var det tänkt... ooops! Citat: "Nu vill jag inte ha de här silverfiskarna längre"! Haha, ikväll åker nog anteckningsblocket med så jag inte missar något roligt som J säger :)




Trött som fn och osminkat. Fråga mig inte om minerna.

Nä, nu ska jag springa till bilen!

Puss!


PS. Alla hjärtans dag på söndag,glöm inte det gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0