Ok, då. Här kommer lite bilder!

Är hemma på lunch och då eftersom jag siktar på att bli en riktig bloggerska så måste jag väl uppdatera lite :)
Känner att jag är lite i min egen värld just nu, men det är väl bra att vara glad!





Ska väl ändå ladda upp lite bilder, jag är tydligen dålig på det. Här är från Mocca i söndags. Det var nice! :) Syns det att vi är liiite slitna eller? :) Ska ta tag i det där med ny bildredigeringsprogram och fixa lite. Skämmigt att säga att jag har pluggat design när jag laddar upp sådana här bilder ju!

Nä, nu ska jag ta och fortsätta med projekt: Skaffa mig ett liv :P


Ciao!

Tröttis. Det är nu ska man ska stänga av mobilen och kolla på film ju :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Skyldig dig en massa sötis! <3

2010-02-10 @ 13:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0